luni, 28 ianuarie 2008

Pentru cel ce se intoarce...



Cat imi era de dor sa-ti spun ca te iubesc si degetele-mi neastamparate sa-ti umble prin parul prafuit....si cat vroiam sa te aud certandu-ma ca pe un copil mic si arogant,iar eu sa consider totul un alt joc si sa navalesc asupra ta cu un sarut sfios...
Cat imi doream sa ma tii de mana,iar eu sa-mi caut usor echilibrul langa tine...si stii ca te-as fi rugat sa nu-mi dai drumul nici macar o secunda,cu un singur gand:m-as fi ratacit in neindemanarea-mi...
Cat imi era de dor sa-ti surprind chipul sub lumina agresiva a zilei....cat imi era de dor...nici nu stii...si cat vroiam sa-mi soptesti ca ma iubesti fara nici o ezitare,iar eu sa-ti multumesc din nou stupid,ca si cum mi-ai fi daruit dragoste cu imprumut pentru acea zi..
Cat imi doream sa nu adoarma soarele....si cat imi era de neplacut sa-ti spun un simplu "la revedere",cand stiam ca filmul nostru nu are si un "va urma".

1 comentarii:

Guardian Angel spunea...

Cat mi-era de dor sa aud toate astea spuse de altcineva ca si cand mi-ar fi ghicit gandurile si cat de dor mi-era sa imi fie dor de sentimentele pe care le-ai enuntat tu aici, cat de dor ...