marți, 5 februarie 2008

In 4 culori,eu,tu-noi

22.12.2007*Quelqu'un m'a dit que tu m'a donné la plus jolie chose*

Fiecare individ traieste intr-o lume numai a sa.Suntem musafiri ai realitatii exterioare.
"-In lumea ta ce se intampla acum?"
-Zidurile se prabusesc,totul capata formele unui camp deschis.Realitatea exterioara se intrepatrunde cu spatiul meu.Uite,au devenit un intreg!"
Cand ai impresia ca s-a ajuns la un final?Niciodata,totul se continua la infinit.
"-Infinitul tau care este in acest caz?
-Infinitul meu refuza sa fie definit!"
De cate ori te intalnesti cu o anumita persoana,de atatea ori ai impresia ca este prima data cand va intalniti-un sentiment ce ma incearca de ceva vreme.Exista aceasta posibilitate?Ar fi minunat sa-i marturisesti cuiva "It always feels like the first time with you".Da,ne adresam in alta limba decat cea materna pentru a simplifica situatia,pentru ca suna al naibii de bine!Iubim universal,iubim in ce limba dorim si nu ne pasa atata timp cat mesajul ajunge nedistorsionat la persoana dorita.

Concluziile zilei: ->In fata lui,iti pierzi demnitatea,te pierzi cu totul.Stiti ce?E placut!

8.01.2008*Il a déja commencé*

Iubire,dragoste..sinonime..totul se reduce pana la urma la o contradictie in termeni.Dragostea-in general,un oximoron?Nu poti sa-l iubesti fara teama,fara incertitudini...ce ar mai fi atunci?o armonie totala?ametitor de plictisitor,va spun!
Sa oferi si sa primesti,sa te daruiesti,sa ti se daruiasca?precum "nu ti se da,atunci ia-l cu forta".Stop!De la cine?Cum?Lucrurile luate cu forta-un mod elegant de a spune "am furat".Sentimente luate cu forta-sinele iti creeaza impresii. Iubeste,dar nu astepta aceeasi cantitate de iubire inapoi sau pur si simplu,chiar in avantajul tau(ai putea spune) nu astepta iubire deloc.
Uneori ai nevoie doar sa fi ascultat."-Nu,azi nu vreau sa ma atingi!Vorbeste-mi!Intreaba-ma ce mai fac!Hai sa facem altceva,te rog!"Si iti dai seama ca erau doar gandurile tale nerostite...in final,te lasi alintata tot de mainile sale.
Nevoia de a rani pe cei din jur este o constanta in viata noastra.Ne agatam adeseori de oamenii care ne ranesc cel mai mult.Dorim sa ne detasam,dar suntem incapabili.Nutrim cate o speranta pt ca timpul apoi sa spulbere tot.Exista o limita pt fiecare-la un moment dat ne supunem resemnarii.Uniformitate plictisitoare...ne plictisim de propria suferinta,anchilozati in ale iubirii si alte multe..chiar ne afisam complicati!

Concluziile zilei:->Rutina de zi cu zi ne oboseste.

22.01.2008*Je l'ai aimé puisque je l'ai rencontré la premiere fois[8novembre],mais il n'a pas su - je n'ai pas voulu lui dire.*

In cautarea unor "cuvinte potrivite"...si adevarul e ca le caut de ceva vreme si cautarea inca se deruleaza;
Gandurile celui de langa tine nu-ti apartin in totalitate-imposibila invadare a unei intimitati ascunse
Glumele tipice masculine...o relatie trebuie neaparat sa implice n persoane?Vorbim de un el,o ea si alte cateva persoane pe langa?Exista replici care ne raman intiparite in minte,cum ar fi: "In pat sunt 6 persoane:ea-el,mama ei-tatal ei,mama lui-tatal lui" S-ar presupune ca aceasta regula se aplica si in afara dormitorului,nu?!
Si dupa cum se spuneam,exista replici care ne raman intiparite in minte :"Imi bat joc de tine afectuos!"
Stiti cum nu ne place sa fim in permanenta criticati?!Ajungi sa te intrebi daca individul de langa tine chiar crede ca tu esti singura cu emblema "eu sunt cea dereglata emotional/psihic"Da,imi aduc aminte :"Imi bat joc de tine afectuos"
Pe un ton serios: "Nu-mi place sa fiu controlat"...quoi?
Am obosit,adevarul e ca am obosit inca de la inceput...dar ratiunea nu functioneaza niciodata cand vine vorba de sentimente;limitati de eul emotional...si uite, ne afisam complicati si in cuvinte pompoase!

Concluziile zilei: ->orice relatie analizata in detaliu capata definitia unei relatii compromise,esuate...
-> castigi prea putin uneori ,iubind o persoana care iti creeaza atatea complicatii in forul interior...dar "nu totul se rezuma la un castig".

1.02.2008*Puisque je n'ai pas été capable de choisir,j'ai pris ton choix:je t'ai laissé partir.*

Cineva afirma ca este capabil sa-si inghete temporar sentimentele.Oare este posibil?In ce lume?Nu exista inceput si sfarsit,exista doar continuari ale momentelor anterioare..continuarea mea nu s-a dovedit a fi una dintre cele mai fericite,sentimentele sunt inca vii,prelingandu-se in mine intr-un mod barbar;
Se intampla sa astepti venirea unui moment anume si atunci cand te gasesti in acea clipa,tot te ia prin surprindere?"-Acum?De ce?Nu,te rog,mai lasa-ma un minut!"
Nu esti niciodata pregatit pentru ce urmeaza sa se intample.
"-As fi vrut sa fi spus mai multe,dar nu,vocabularul meu se limiteaza la interjectii in astfel de momente[ sau,pur si simplu,moare comprimat in emotii"].
"-Cred ca ar trebui sa ne despartim!
-Ok...motive? [Crezi?Eu nu cred! Nu,taci!] "
De ce nu esti niciodata intrebat in astfel de cazuri?Vrei?Nu vrei?Conteaza?Eu vreau! Ar fi chiar caraghios insa!Sa ne gandim,ce rost are?*Sentimente luate cu forta-sinele iti creeaza impresii.*Te impaci,ca mai apoi sa te rupi de langa persoana respectiva din acelasi motiv.De ce?Stii foarte bine ca nu exista vreo cale rapida de a te schimba.
Sunt si cazuri,rare dealtfel,in care ambele parti sunt de comun acord-situatia ramane,totusi,ridicola.
"-Si te desparti...si?
-Pai...urasc despartirile definitive!Refuz existenta unei despartiri-in aparenta,este doar o ruptura deoarece prietenia devine substitutul iubirii uzate!
-Crezi?"
Urmeaza o perioada in care te intrebi de unde schimbarea brusca de sentimente[intrebari inutile,fara niciun raspuns-arta de a interoga persoana nepotrivita,pe noi],dar si momente in care ai dori sa iti fie alaturi chiar si ca amic-statutul lui fata de tine nu mai conteaza,il doresti aproape,singura ta certitudine este ca l-ai lasat sa plece prea brusc,iar tie inca iti pasa[suntem niste fiinte iscusite in ale greselilor].
In una din zilele trecute,dupa lungi discutii:"Eu nu inteleg!De ce ,atunci cand nu-l mai ai,il vrei?"O intrebare urmata de o liniste atotcuprinzatoare-in fond,un raspuns mut sau un "nu stiu" au aceeasi esenta.Intr-un final,mi-am amintit..."De ce masura iubirii este pierderea ei?" Iata,intrebari la care raspunzi tot printr-o intrebare -ti se pare ca induci in eroare pe altcineva in afara de tine?
Suntem mereu in contratimp,chiar si pedeapsa ne-o primim in contratimp.
Eu sunt mereu in contratimp chiar si atunci cand apare un "noi".Ce mai,o epava emotionala!Astfel,clipele[putine,dealtfel] care se definesc printr-un "noi" imi sunt pretioase,desi nu excelez intotdeauna printr-un comportament normal.[Daca am incerca sa aprofundam un pic acest "normal",ajungem la concluzia ca nici nu exista "normal".Ce situatie ridicola! ]
Sunt,intr-adevar,o cersetoare de existenta,de afectiune.Ca orice alt cersetor,nu-mi ramane decat sa migrez in momentul in care sunt alungat.
Stop!Taiati!In filmul acesta eu nu ma recunosc-cine a fost ineptul,care mi-a modificat scenariul?

Concluziile zilei:->pentru un timp,ne transformam in niste obiecte inanimate...
->Je manque de toi![pentru ca *iubim universal,iubim in ce limba dorim si nu ne pasa atata timp cat mesajul ajunge nedistorsionat la persoana dorita.*]

1 comentarii:

Group Hug spunea...

http://14februariehug.blogspot.com/