miercuri, 30 decembrie 2009

Cum să te porţi anormal în normalitate




S-ar spune că e bine să te străduieşti cât mai mult ca să obţii ceea ce vrei, dar vă spun că un efort prea intens este imediat sesizat şi chiar devine iritant pentru alţii. Poate ai intenţii bune, dar nu cred că există cineva căruia să-i pese de intenţiile tale. Toţi sunt interesaţi de rezultatul final. Cât?Cum?De ce? Nu! Îmi place finalul: bravo! Nu îmi place: ia-o de la capăt sau vezi tu unde ai călcat strâmb şi remediază situaţia.
Dar haideţi să vorbim un pic şi de un anumit gen de oameni: oamenii care vor să fie prietenii tuturor, care ar veni cu tine oriunde: be my friend,oh, be my friend! Nu, nu sunt răutăcioasă,nu am nimic cu ei. Nu contest intenţiile nobile ale acestor oameni, dar problema este,din nou: nu te intreabă nimeni de intenţii. Cu toate acestea, nu pot nici să-i acuz de ceva anume. Cu toţii vrem prieteni în jurul nostru, numai că unii se tratează natural, iar alţii artificial. Artificialitatea e una dintre ‚bubele’ noastre. Oricât de sinceri/ cumsecade ne-am arăta în faţa lumii, uneori chiar ne străduim prea mult. Cu cât efortul e mai considerabil, cu atât ‚buba’ supurează consistent într-un colţ din noi. Mulţumindu-i pe cei din jur nu este suficient. Din când în când, grija numai şi numai pentru binele nostru nu se traduce prin egoism. Să admiţi că ai şi defecte şi că nu eşti perfecţiunea în persoană nu este nicidecum vreo subapreciere.


Ne auzim la anu’ , să fie un an bun!
Cheers!

3 comentarii:

Suflet naiv spunea...

An bun si tie!

cafeavecsourire spunea...

Este an bun, asa-i?
(cel putin, asa pentru inceput)

Semnat : Starule!

Ne vedem la bulldog!

Corin spunea...

Afară tot plouă, luni am colocviu, dorm mult, învăţ puţin, dar cel puţin,aşa pentru început, este un an bun :)

Salutări de pe minunatul meu scaun din minunata mea cameră, de la minunatul meu calculator!

Ne vedem la bulldog cu punga de covrigi şi cafea:)
hugs^_^