luni, 18 ianuarie 2010

nothing to prove

Eu sunt cea CARE, din greşeală, a vopsit chiuveta,
CARE a dat din greşeală foc la chestii de prin bucătărie,
CARE aprinde chibrituri din plăcere,
CARE mănâncă jumătate de tavă cu pizza (bună pizza,bună),
CARE nu reuşeşte niciodată să prindă acel ceva pe care mi-l arunci,în schimb ştiu să dau din mâini, depun un efort considerabil pentru a-l prinde măcar de data asta,
CARE vorbeşte încet,
CARE s-a ars la un bec (şi a ieşit o inimioaaarăăă)
CARE bea multă cafea( dar nu,nu fumez),
CARE zâmbeşte prea puţin,
CARE hrănea furnici când era mică şi le ducea la "spital",
CARE făcea haine din şerveţele, pentru păpuşi,
CARE a încercat să zboare şi s-a împiedicat de podea,
CARE şi-a băgat o antenă în ochi
CARE se înregistra urmând să scoată ALBUMUL(nu albumul, ci ALBUMUL)-nu am voce,nu conta pe atunci
CARE dansa prin cameră pe muzica lui Britney Spears
CARE se uita la Tânăr şi neliniştit după ce venea de la grădi
CARE a văzut de prea multe ori Mica sirenă

Care, care, care, prea mulţi "care"...acum urma replica "Mă numesc Corina şi sunt alcoolică", dar nu.



Am sesiune, vorbesc prostii, mă duc să învăţ.
Allons-y, mes camarades!

1 comentarii:

Guardian Angel spunea...

CARE s-a tuns.
CARE se panicheaza uneori.
CARE impingea colegii de pe scaune.
CARE ..care e prietena mea :hug: